You are currently viewing Oppsummering av VikusCup’n

Oppsummering av VikusCup’n

Tusen takk – Vikuscupen.

Det er på sin plass å takke Sigurd Hagen for et flott initiativ til spill på Hemsedal Golf alpin. Det ble mange runder av dette. Veldig bra jobba for golfsporten og for oss golfere i Hallingdal. Selv om du ikke er medlem i Hallingdal Golfklubb, ble det mulig for alle å være med. Og så flotte premier som kom på bordet. Og så mange. Sigurd har gjort en stor jobb med å samle alle disse. Til stor glede for oss som spilte finalerunden. Men han klarte seg ikke helt uten hjelper. Aud Torill var den som la inn alle scorer og fulgte opp med resultatlister. Så Aud Torill har hatt fast jobb hele sommeren med å legge ut scoren etter hvert som vi spilte. I og med at Sigurd hadde tatt turen til varmere trakter, var hun også, sammen med Jan, den som stod for siste innspurt av Vikuscupen. Takk til banemannskapet, som på tross av noe væte også de siste dagene, hadde full orden på banen. Den vanlige 1 meteren og 1 scorekort i rough er fint, når det er såpass vått rundt om. Tusen takk til alle spillere som kom seg på banen i sommer og gikk en runde ,- eller to ,–eller tre. Det skaper aktivitet og ikke minst, enda bedre golfere. Jeg håper å se dere alle igjen til neste sommer, samt at hver og en kanskje tar med seg en eller flere venner. Så vidt jeg klarte å telle opp, ble det 96 runder totalt på 15 spillere. Så jeg krysser fingre for at Sigurd og medhjelper Aud Torill stiller opp også til neste år. Dette ble kort og godt en suksess. Aktivitet skaper aktivitet og golf gir Glede.
Inger-Brit Vindegg
leder Hallingdal Golfklubb