I morgen mandag 22/6 må vi stenge banen frem til ca kl 16.
Greenene blir «hullet», skåret og det blir en god del sand på toppen.
Dette vil gi oss enda bedre greener utover sommeren, men kommende uke vil dere merke sanden
.
Som dere sikkert har lagt merke til har vi nå 5 nye teesteder med hybridgress og nysådd rundt.
Det nysådde rundt MÅ IKKE ….og da mener vi MÅ IKKE tråkkes på
. Hull 9 var allerede helt ødelagt etter 4 timer på fredag. Så det må såes på nytt.
Proshop er stengt hele mandag.
Vær så snill hjelp oss og ta vare på det så slipper vi å stenge hele teestedet!!!
Ellers takker vi for mange positive tilbakemeldinger for god bane
